السبت

جنان بسيط(لزوم النوم العميق)؟




ليه بدافع عن كل الناس
اعرفها او معرفهاش
ليه حسيت بحاجات غيري ماحسهاش
ليه بشوف حاجات بردوا غيري مابيشوفهاش
ليه باللف وقف وركز عند كل النقط السوده
ومصره افهمها وبيمر عمري قدامها
وبردوا مابفهمهاش

ليه نظرتي بحكي بيها حاجات
وعيون الناس مابتقرهاش
ليه عمري فيوم ما بعت ودايما
سهل اتباع ببلاش

ليه دايما مصاحبني الندم
ليه دايما بفوق على قلم
ليه دايما بترعب م الحقايق
وحاول اجمل الدنيا فعيوني
بس بورقه وقلم

ليه بخاف من نفس المشهد المتكرر
وليه بعيشو فكل مره بحزن اكبر
وليه عمال يزيد احساسي كل يوم اكتر
ده انا نفسي انسى زي كل الناس
نفسي اولع في اللي فات
وقف للحنين وقوله ده اللي فات مات
نصيب ومن قبل ماعيشه
كان كله متقدر

نفسي انسى حلمي الحزين
وطريقي الاديم المتكسر
والاطلال اللي دايما بحنلها
ودايمابفتكرهالوحدي
ولوحدي بردوا بيها بتأثر
نفسي اشوف الدنيا زي كل الناس
نفسي ماشوفش حاجات الناس مابتشوفهاش

انا نفسي يوم احلم حلم متفسر



Nov 14, 2007

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق