الاثنين

مواقف حساسه !!!!!!!!!!!!!!!

مش عايزاك علشان لقيت شبهك كتير,موجودين في كل حته في اللحظه دي بس مابقتش احبك

======
عارف ليه اول مره تصدقني؟؟؟علشان دي اول مره اجرب اكدب فيها عليك
=============
كده؟؟واقف بعيد تتفرج عليا وانا بنزف من كل حته!! طب قرب امسح الدم اللي نازل على عيوني مش مخليني عارفه اشوفك
===============
اول مره ماحسش بطعم اسمك على لساني ومش عارفه ليه من ساعتها مستغرباني
==============
كفاياني بقى تنهيد وبص وبحلقه للسقف ابتديت اكره كل حاجه بيضه
===========
الخوف....اكتر حاجه بخاف منها
==========
يـــارب ياتحسس الناس بيا يا تقلل الاحساس من عندي
============
نفسي يجي اليوم اللي اتعود فيه عليا ونعيش لبعض
==============
افكار كتيره عماله تقع من دماغي تكعبلني فقع على جدور رقبتي...كفاياني بقى كعبله في نفسي
=======
الحنين ده بيوجع اوي ..اصلوا بيجي بتيار حزن شديد ومطروا بتبقى دموعي ,غالبآبيكون فعلا في الشتا
============
بشخبط على الورق بدل ما اشخبط في حياتي
===============
اوعاك تكون فاكر انك لما تشخبط هاتمسح
ده انت كده بتحدد للي بيقراك انت غلطت فين
=======
السعاده دي حظها وحش معايا اوي دايما تجيلي
بس ياببقى نايمه يا مش موجوده يا ايما الحزن بيبقى منفرد بيا فقعده رومانسيه
============
في اللحظه اللي ناويت فيها السكوت ...قررت كل حاجه فيا تتكلم
=============
ماهو يا تقتلني يا اقتلك اصل مش هاينفع كده نفضل انت وانا عايشين في جسمي
===========
اتعلم تضحي انت بكيفك بدل ما تضحي غصب عنك
=============
انهارده مافيش حاجه قادره تعرفني .. اصل وانا بمسح ملامحك من على وشي مسحت ملامحي معاك
================ا
الف حاجه حوليا بتقولي لاء
والف حاجه تانيه بتقولي اه
وانا واقفه فوسطهم بالظبط بقول لاء ءءءءءواااااه
==============
انا مستعده للي جاي بس مش قادره استعد للي راح
======================
مايقدرش السكوت غير اللي عايش في دوشة افكاره
=============
المشكله مش في انك مش موجود!!!المشكله انك فألف حاجه حواليا
=============
كارها الكلام بعد السكوت ماهان عليك
================
انا مش زعلانه ..مش زعلانه انك خرجت من حياتي
انا زعلانه عشان خرجت منها معاك
============
قوتي اللي اساسها ضعفي هي اللي موادياني لوارا
============
ايه؟؟؟بتفكر تسمع صوتي تاني ماخلاص صوتي اتشرخ
ماعدتش بعرف اغني زي زمان
من يوم وداعك ومن يوم طرقنا ما اختلف
================
مش معترضه اني مابعرفش امثل...انا معترضه على الادوار اللي مُصرين يدوهاني وانا مابعرفش امثل
=======================
بحبك اكتر كل مااحس ان في حد بيقرب مني وعايز يحبني اكتر
=============
الدموع هي اسهل وسيله لمواجهت الحقيقه
====
وقفت بتتفرج بحزن على مشهد وقوعه من اعلى نقطه في نظرها..وده كان آخر مشهد ليه في حياتها
=========

في ناس بترفض تموت جوه الواحد ماهما ردمت عليها
===========

اه من قسوتك ياللي اتوهمت بالحنان اللي مرسوم في بسمتك
=====

هناك تعليق واحد:

  1. اه من قسوتك ياللي اتوهمت بالحنان اللي مرسوم في بسمتك


    في ناس بترفض تموت جوه الواحد ماهما ردمت عليها

    اول مره ماحسش بطعم اسمك على لساني ومش عارفه ليه من ساعتها مستغرباني


    كل مرة اقراااهم ..كأنها اول مرة

    افقد النطق للحظات
    يا جامدة يا هايدى

    ردحذف